Güzeller içinden; günde 1 doz.

Avea ile Hayatın 3G Hallerini Öğrendik

Posted on: 02/07/2009

avea_3g1245746304
Geçen gün iş için İzmir’deydim. İzmir olunca akan sular durur benim için. Neden bilmem pek severim… Forum Bornova’da dolanırken Avea’cılara rastladım. 30 Temmuz’da hayatımıza girmek üzere olan 3G teknolojisinin tanıtımını yapıyorlardı. 3G nedir, ne değildir, hangi alanlarda, nasıl işimize yarayacak Avea görevlileri tarafından anlatılıyordu. Şimdiye kadar Turkcell olsun, Vodafone olsun böylesine kapsamlı bir 3G tanıtımını yaptığını görmedim.
Doğrusu 3G ile ülkemizdeki cep telefonu çılgınlığının bambaşka bir boyuta taşınacağını düşünüyorum. Hadi bakalım…

Leave a Reply

